
xa0 آدمهاي سمي نه تنها بسياري از ما را محاصره كردهاند، بلكه آنقدر قدرتمند و تاثيرگذار هستند كه تنها با يك تماس تلفني يا چند ساعت معاشرت، ميتوانند افكارمان را به هم بريزندهیچگاه مجبور نیستید برای حذف آدم های سمی از زندگیتان احساس گناه کنید.فرقی نمی کند از بستگانتان باشد،یا عشقتان یا رئیستان،یا دوست دوران کودکی یا یک آشنای تازه.مجبور نیستید برای کسی که باعث رنج یا احساس حقارت در شما می شود جایی باز کنید.جدایی ها تلخند و آزار دهنده.اما از دست دادن کسی که قدرتان را نمیداند و به شما احترام نمی گذارد،...
ادامه مطلب
xa0 xa0 دلتنگی مثل یک مرض میمونه مثل یک خو.ره xa0ریز ریز همه وجودتو میخوره xa0اول از ذهنت شروع میشه فکرت ذهنت دلتنگش میشه xa0همش میگه کجاست چرا نمیاد و بعد میرسه به چشمات به لبهات به سینه ات به دستهات xa0چشمات دلتنگ دیدنش میشه لبهات دلتگ بوسیدنش و دستهات دلتگ لمس کردن وناز کردنش و اونوقته که نوبت به دلت میرسه و امان امان از وقتی دلت تنگش بشه دیگه هیچی نمیفهمه هیچی حالیش نیست همش هوای دلش گرفته است و بغض الوده چشمای دلت سرخ وگریانه و زبان دلت سنگین وبی سخن امان از وقتی دلت تنگ بشه.........
ادامه مطلب