زمزمه پاک حیات

خرید بک لینک
ما زنها می گویند : "مردها در عشق قانون ساده ای دارند بخواهندت برایت می جنگند، نخواهندت با تو میجنگند." اما من مردهایی را می شناسم که درست وقتی می خواهندت با تو و خودشان می جنگند. آنقدر می جنگند تا از تو و خودشان ویرانه به جای بگذارند و کیست که ویرانه را دوست بدارد؟!آن روز دیگر دوستت ندارند و می روند.مردها چه دوستت بدارند چه ندارند یک روز یک جا #سراغت_را_می_گیرند #یادت_می_افتند#دلشان_تنگ_می_شود...اما ما زن ها یک جور خاص عجیبیمدوست داریم....دوست داریم....دوست داریم....دوست داشتنمان آرام است جن زمزمه پاک حیات...ادامه مطلب

ما را در سایت زمزمه پاک حیات دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 18 تاريخ: پنجشنبه 27 آذر 1404 ساعت: 14:36

می نشینم رو به روی خواهش ابروی توبعد می بافم غزل با خوشه های موی توتا بریزی توی چشمانم نگاهت را شبیمست خواهم شد از آن عطر خوش شب بویبا همان مستی به روی صفحه ای از خاطرممی کشم تصویری از چشم و لب هندوی توتا بدانی ای غزال کوهی شور آفرینبا تو هستم تا همیشه با گل مینوی توشور و حال این غزل هم با تمام ساده گییک نشانی دارد از زیبایی آهوی تویا که عنّاب لبان مخمل این واژه هاسرخیش را دارد از سرخاب سیب روی تومی شود فرمان دهی ای نا خدای چشم منتا بمانم در پناه چادر گیسوی تو. زمزمه پاک حیات...ادامه مطلب

ما را در سایت زمزمه پاک حیات دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 11 تاريخ: شنبه 1 بهمن 1401 ساعت: 8:23

بعضی دوستیهامثل قصه ی حضرت نوحهاز ترس طوفان با تو هستند ...!بعضی دوستیهامثل قصه ی حضرت ابراهیمهباید همه چیزتو قربانی کنی ...!بعضی دوستیهامثل قصه ی حضرت موسی ستیه کم که دور میشی ، یه گوساله جاتو میگیره ..!اما بعضی دوستیها همهمون جوری هستند که در معنی هستندکاش یاد بگیریم کهفرق استبین دوست داشتن و داشتن دوست ...!!!دوست داشتن امری لحظه ای ستو داشتن دوستاستمرار لحظه های دوست داشتن ... زمزمه پاک حیات...ادامه مطلب

ما را در سایت زمزمه پاک حیات دنبال می‌کنید

برچسب: دوستی, نویسنده: بازدید: 15 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 13:42

آدمهاي سمي نه تنها بسياري از ما را محاصره كردهاند، بلكه آنقدر قدرتمند و تاثيرگذار هستند كه تنها با يك تماس تلفني يا چند ساعت معاشرت، ميتوانند افكارمان را به هم بريزندهیچگاه مجبور نیستید برای حذف آدم های سمی از زندگیتان احساس گناه کنید.فرقی نمی کند از بستگانتان باشد،یا عشقتان یا رئیستان،یا دوست دوران کودکی یا یک آشنای تازه.مجبور نیستید برای کسی که باعث رنج یا احساس حقارت در شما می شود جایی باز کنید.جدایی ها تلخند و آزار دهنده.اما از دست دادن کسی که قدرتان را نمیداند و به شما احترام نمی گذارد،در حقیقت منفعت است نه خسارت.هرگز سعی نکنید کسی را متوجه ارزشتان کنید.اگر فردی قدر شما را نمی داند،ا زمزمه پاک حیات...ادامه مطلب

ما را در سایت زمزمه پاک حیات دنبال می‌کنید

برچسب: آدم,های,سمی, نویسنده: بازدید: 13 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 13:42

خیال می کردم
تو را باید
در همسایگی اردی بهشت
حوالی برگ های نارنج
در میان شکوفه های پرتقال جستجو کنم ..
تو را امروز اما
اتفاقی
در پیاده رو های پاییز دیدم
داشتی برای خودت قدم میزدی ..
اینجا چه میکنی بهار ؟!

زمزمه پاک حیات...

ما را در سایت زمزمه پاک حیات دنبال می‌کنید

برچسب: پاییز,کامرانی, نویسنده: بازدید: 20 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 13:42

صفحه بندی